Monday, June 21, 2010 | By: gEnEraL aRe-yiE aL-BaNjaRi

Seorang Demi Seorang (Part 3) (Kutu Rayau)

Pada part yang terakhir ni, aku akan ceritakan tntg apa yg org muda slalu buat pada mlm minggu....
Segelintir sj la yg wat menda gini....
Bkn suma pon....
Aku crita hnya sekadar perkongsian pengalaman shja.....:)

Br2 ni.....aku sj je kluar ke bandar utk ambik angin mlm.....
Nak p tng kan pkran yg tgh srabut....
Kebetulan jugak msa ni musim WC kan....
Elok sgt la 2....
x da la cm kosong je kuar 2.....hahaha....

Dgn bersendirian aku p la port yg msa muda2 dlu aku p lepak.....(cm la tua sgt skang ni...wakaka)
Lokasinya dirahsiakan ats sbb2 tertentu....
Port ni tmpt dak2 kmpul2, lepak2 maen moto.....(budak2 je rmai kat c2)
Sj je aku p sna nak tgk suasana....
Dlu aku da la join gak tp x da pon hardcore....hahaha....
Juz join utk cri pengalaman n tau cm na suasana jerk.....
So, x da la trok sgt terjebak 2.....
Maklumlah kan, niat suci....:p
Aku HANYA lepak sj tgk perangai org.....
Lagi pon nak berkawan 2, kte x bleh sgt memilih cm plih bini 2....
Kalo dh berkawan 2, jgn la plak smpai terpengaruh......

Kat c2 gak, aku da tringat pristiwa lama....
Mber2 aku terbujur kaku da la dlm 3 org ase nye....(Innalillah)
Sorg ag hlg dari peha nya smpai la ke kaki.....(kesian)
2 la akibat dak degil kan.....

Cikaro lak usah kate la.....byk gla....
Cikaro ni mksd nye perempuan @ awek2 moto....Minah rempit la....
Da gak jd taruhan....yg 2 x pyh cte la kan.....phm2 sndri la....huhu....
Pe nak jd dak2 skang ni....
Sedap kejap je, merananya sepanjang hidup.....bodoh....!!!

Oleh itu, sesapa ada adk2 yg muda2 remaja yg br nak knl dunia 2....
Harap korg pntau2 la kegiatan adk2 korg 2 ye....
Skang ni x kre dh laki ke pmpuan.....
Sme je....Jgn dimanjakan sgt.....FAHAM....!!!



Chelsea Forever...!!!

Chelsea Forever...!!!