Monday, July 5, 2010 | By: gEnEraL aRe-yiE aL-BaNjaRi

Ulang Tahun....

Sedar x sedar....
Dh 5 thn dh rupe nye aku dok kat bandar metropalitan Besyut ni......hahaha....(sedap nama 2)
Kre nye dh bertaraf maustatin dh la ni....
Bis masa muda aku kat cni jerk....

Mcm2 dh menda terjadi sepanjang 5 taun kat cni la....
Byk woo....hahaha....
Sempena dgn itu, dak2 klas aku da la wat celebrate kat Lata Tembakah....
Memasing p berendam cm badak ayaq....
Aku p mandi kat air yg turun jek....ag best....
Ase cam sauna jerk.....hahaha....
Ag pon pale aku tgh ting tong mse 2....
Cm nak dmm jerk....hahaha....
Mse 2 siap tdo ag....sdr2 da rmai lak awek2 luaq p tgk n mndi berdekatan.....malu i....aaiisshh...(sy seorg yg pemalu)

Da la siap wat BBQ n mkn2 gak....
Best siot.....kih3....
Ntah ble la nak wat ag kan.....

Chelsea Forever...!!!

Chelsea Forever...!!!