Sunday, September 5, 2010 | By: gEnEraL aRe-yiE aL-BaNjaRi

Selesai Pembentangan

Pembentangan tesis dh selesai....
Aku sidang pertama....org kedua pas sudin.....
Tajuk aku Minat Murid dalam Mata Pelajaran Kajian Tempatan Berdasarkan Kaedah Seni Visual....
Dalam kajian ni, aku menerapkan kaedah seni visual dlm P&P....

Sbb aku pilih kaedah ni ialah sbb sng nak handle bdk....hahaha...
Bg je kertas A4 sorg 1...
Pas2 lukis la pe yg aku soh lukis....
Diorg suka, pas2 senyap la klas......hihihi....

Masa pembentangan ni x da ase debar2 pon.....lek je.....(hakikat ni)
Aku kre nak bis cpt jerk...huhu...



Pendaftaran Peserta


Panel Penilai
yg berdiri 2 bukan ye....
Dh mcm Imam Muda la plak....



Antara aksi2 pembentangan....hahaha....

Selesai  aku nye pembentangan....
Diriku dikomen....hahaha...
Syukur alhamdulillah....x da komen yg menyakitkan telinga tp memberangsangkan....
Tesis yg dihasilkan sgt berkualiti.....waahhh...x sgka tol...
Jarang en. pojie puji org....hahaha....
Cuma da ejaan kne btol yg plg utama cm na aku leh tersalah eja dr "responden" kpd "respondan"
Memalukan tol.....(malu ker....cm klaka jerk....hahaha....)

Semoga aku dpt hasilkan tesis yg berkualiti selepas ni....
Amin.....



2 wasiat:

mE iS aS said...

hensemnyee...............












en ym....i like!

gEnEraL aRe-yiE aL-BaNjaRi said...

hahaha....dan2 like...
ari 2 kte gadoh....weekkss...
die tensen 2 ank buah die byk kne tol kan....

Chelsea Forever...!!!

Chelsea Forever...!!!