Saturday, October 16, 2010 | By: gEnEraL aRe-yiE aL-BaNjaRi

Bosan KB, p KT.....

Thanks to Sudin, Nisa n Yum sbb berjalan2 ari 2....
hahahaha...
Ase nye karnival Sua Rasa @ karnival padang pasir 2 x sngja kot ktrg p.......

wahai pkck dreba...
agk2 ble kte bleh smpai ni...??


gilo bergambar tol.....ish3....

pertandingan ukiran buah....
inilah hasil karya ku......:)
percaya x...???

aku sdr yg aku sdg diperhatikan....
6th sense aku tggi la....
so, jgn wat mcm2 k....hahaha...

da sorg mkck @ awek kot....
die pkai singkat2 tp bertudung.....(bk bogel tros)
lupa ambik pic wat bkti sbb kamera kat din yg tgh gila ambik gmbr sndri.....
nisa yg tnjuk lalu aku berpaling dgn pntas....kah3....
sgt klako.....

pentas konsert aku mlm 2.....

mlm juz lepaking jerk.....kih3....


Chelsea Forever...!!!

Chelsea Forever...!!!