Sunday, March 6, 2011 | By: gEnEraL aRe-yiE aL-BaNjaRi

Sebulan Sudah Berlalu

Tanggal seluar....Eh2....Tanggal 7hb, genab sebulan aku menjadi guru.... Bukan guru nanak ye kawan-kawan tapi guru sebenar.... Bagi aku kerja ni sangat enjoy dan seronok bila kita sendiri yang menyeronokkan diri kita ni.... Da gak yang kate tension dengan keje tapi aku enjoy walaupon penat... Sampai badan pon berbelang-belang.... Hahahaha....

Tiap masa dapat kursus.... Pantang kursus aku p.... Best pe... Dapat kenal ramai member ag... Cikgu-cikgu kawasan aku ni semua spoting abis r.... Hahaha.... Ari tu baru lepas kursus kepengadilan dan kejurulatihan bola baling.... Siap jumpa cikgu lama ag.... Hohoho... Ingat ag tu diorang kat aku....:p

Balik sekolah je semua tego aku dah itam.... Kah3.... Mak aku bagi la handscok.... Wat pelindung la kononnye.... Kih3... Pakai la gak dan ternyata putih kembali tangan aku seperti putihnya tapak tangan ini... Hahaha....

Okey la.... Kang sambung citer laen r.... Aku tengah bengang sebab astro umah baru aku ni wat hal.... Cencurut tol....!!!

4 wasiat:

ikmaLisme said...

best kan jadi cikgu.. :)

Mohamadazhan hjDesa said...

salam bro

tak sabar dah nak keja ni :0

sayang mak kepada anak :)

gEnEraL aRe-yiE aL-BaNjaRi said...

ikmal : mmg sgt best.....ia akn best kalo kte sndri yg buatkan mnda tu best....hehe...

gEnEraL aRe-yiE aL-BaNjaRi said...

azhan : wslm....:) x pe2...x lame ag je 2.....dh keje...berbakti la pd mak n abah ye....hehe...

Chelsea Forever...!!!

Chelsea Forever...!!!