Saturday, March 19, 2011 | By: gEnEraL aRe-yiE aL-BaNjaRi

Selesai Sudah Konvokesyen Pertama IPGM

Tanggal 17 Mac 2011.... 2.30 petang waktu Malaysia.....(ambik ijazah di Malaysia je) hehe... Setelah 5 tahun 1/2 aku belajar tanpa ase jemu di tempat yang sangat best yang indah permai.....(tangan ke dada dan mata pandang ke atas)....Selesai jugak aku belajar kan.... Ijazah ni merupakan Ijazah yang pertama dikeluarkan oleh IPGM dan kitorang la yang merasmikan Ijazah tersebut selaku anak sulung dari IPGM....:-)

Belajar untuk mengajar manusia jadi manusia..... Tu la kerja cikgu..... Kalo belajar untuk menjahanamkan manusia, tu bukan cikgu namanye..... Tu setan..... Hehehe.... 

Sebenarnya aku pon hampir tak datang pada konvo ni disebabkan beberapa sebab la tapi bapak dan mak aku paksa gak datang.....Aku pergi je la dengan rela hati..... Hihihi..... (ngade-ngade betol)

Aku nye konvo sidang yang ke-4....waktu petang tu.... Disebabkan aku ni kos Sains Sosial, maka kos aku skali dengan kos Sains, Muzik dan Masalah Pendengaran..... 


Lokasi Konkokesyen IPGM 2011 di PICC Putrajaya


Ex-Classmate aku....5 tahun setengah bersama.....Macam-macam perkara berlaku antara kitorang....Kih3....
(Gambar ni aku cilok dari Ain.... Hahaha....)


Ijazah pertama yang dikeluarkan oleh IPGM



Sesungguhnya kejayaan itu lebih indah dikongsi bersama keluarga tersayang.....Kih3.... Walaupon bapak aku sakit pada masa itu dan hampir-hampir tak dapat datang tapi semangat beliau nak tengok anaknya naek pentas ambik Ijazah amatlah membanggakan......

Dah ambik beberapa gambar yang tak berapa banyak ni..... Aku balik la sebab bapak aku tu sakit..... Cian kat die dah tak larat nak berjalan.... Tak pe, gambar tak penting sangat sebab memori tu elok simpan di ingatan dan dalam hati jerk... Ccceeewwaahhh.... (pada hal dah bis menyemak kat kamera orang laen dah sebelum tu).....

Mission seterusnya ialah ngaja anak orang la pulak..... Da rezeki nanti aku nak sambung belajar..... Tunggu adik-adik aku lepas dulu.... Hohoho.....

2 wasiat:

ikmalisme said...

tahniah bro.. dpt gak jumpa ko.. dh selalu sgt merepek di alam maya, bertemu jua akhirnya.. hehe

gEnEraL aRe-yiE aL-BaNjaRi said...

tahniah gak wat ko....semangat konvo ko ttp da wlau dh tmbh 1 kaki...hehe....:) nice 2 meet u....cpt2 post gmbr ari 2.....

Chelsea Forever...!!!

Chelsea Forever...!!!