Saturday, August 28, 2010 | By: gEnEraL aRe-yiE aL-BaNjaRi

Keje Gila....!!!

Mana da keje gila....
Ok je ag nih....
Pepagi lg dh dpt email dr en. satmi....
Suma ni pasal tesis r....haha....
Satno en. sy wat btol2 kan lg....

Sat2 pas2....
Aku p tgk la tesis yg die cek 2...
Ffuuuhhh....nsb baek x da kesalahan byk2 cm ari 2....
Kne tambah min pd tiap jadual jerk....
Ejaan suma btol....yes2...

Skali aku p tgk jadual....
Mak aih.....!!!!
Rupanya aku dh wat smpai 7 jadual siot...!!!
Kne cri min tiap 1 kolum (bkn kolom k).....
1 jadual da 3 data....
Da 1 jadual lg 1 smpai 6 kolum.....
So, mkna nye....
24 data min aku kne wat ari ni.....

Berbekalkan sempoa di sisi....
Mula mengira......

Dh siap wat power point la plak....
Ni ag penin....
Kne bc lik tesis aku ni....
Bc2....x phm pon....hahaha...
Last2....copy paste jerk...

Ari Ahad ni bentang...
Aku no 2....hihi...
x sabo la....dh siap dh nih...

Tesis tinggal abstrak, kajian seterusnya n kesimpulan......
InsyaAllah siap mggu ni gak....
Mtk2 x da halangan.....
Amin................

Chelsea Forever...!!!

Chelsea Forever...!!!