Sunday, February 20, 2011 | By: gEnEraL aRe-yiE aL-BaNjaRi

Setelah 2 Minggu

(sapu-sapu sampah, lap-lap habuk)

Haacchhoommm... Sori-sori.... Berhabuk dah blog aku nih... Maklumlah kan, lama sangat tak update dan bagi post baru... Sibuk gak la jadi cikgu nih... Nak urus macam-macam.... Ulang alik ke Teluk Intan dari Bagan Datoh tu memang dah jadi rutin dah tu.... Jarak Teluk Intan ke Bagan Datoh da la dalam 45km.... Tak jaoh sangat pon.... Hohoho...

Urusan rumah semakin selesai.... Akak PPD yang cun sangat membantu.... Hahaha.... Baru cakap sikit dah die tolong macam-macam..... Memang sayang gilerr ah...:-p Tapi TNB Hutan Melintang cam sial.... Kenapa aku cakap macam tu... Ada la sebab die.... Sensorr... Ttuuutttt....

Sekarang ni sibuk sukan..... Sekolah aku kelompok 8....

Baru-baru ni baru siap tiga sukan yang berterusan.....

Badminton lelaki dan perempuan tempat ke-3

Pasukan ni mana da traning ape pon... Maen anta je sebab sekolah dapat barang baru.....:-p

Bola Baling


Lelaki - Separuh akhir --> Ketiga
Perempuan - Johan


Team ni baru ditubuhkan dan ambik masa 10 hari latihan pagi dan petang.... Kerja keras tu.... Haha...

Satu pencapaian yang sangat baik untuk sekolah tu....:-D

(agak sedikit tak puas ati dengan pengurusan dengan gaya yang menyusahkan suma orang.... Hohoho)

Bola Sepak


Team A - Naib Johan
Team B - Ke-4

Team ni dapat buat 2 pasukan sebab kelompok 8 maen 7 sebelah....
(Kalah pasal keeper aku tu berlagak.... Padan muka die)

Minggu depan pulak ada Olahraga.... 22 dan 25hb di Stadium Sabak Bernam... Sewa stadium tu... Baru gempak.... Hahaha....

Memang dah macam udang bakar la skang ni... Tapi aku sangat enjoy dengan kerja-kerja macam ni.... Best gilerr... Hahaha.....

Suma cikgu turun bagi kerjasama.... Time match lak suma turun bagi sokongan.... Senang cakap memang best la..... Hehehe.....

Banyak ag la nak citer tapi nanti-nanti la ek.... Senang-senang aku update lagi blog nih...

Pada pembaca setia..... Trima kasih banyak-banyak sebab sudi bukak dan baca blog aku ni.... Maaf jugak sebab tak sempat nak blogwalking korang nye blog.....Sob3..... Ape pon


Love u all.....:-D

Chelsea Forever...!!!

Chelsea Forever...!!!