Thursday, December 9, 2010 | By: gEnEraL aRe-yiE aL-BaNjaRi

Holiday...!!!

Cuti kali ni aku berjalan-jalan p Kedah. Tujuan utama pergi kenduri member aku kawin. Senior aku nama Faris @ Rider. Aku ikut Din dan Nisa p sana. Diorang ni pon 1st time datang rumah aku. Tempat penginapan utama di rumah Yumni. Hahaha.... Kami sampai waktu petang dan menginap kat situ. Rumah kenduri tu kat Kuala Nerang. Ada la 2 jam perjalanan dari Sungai Petani. Bis kenduri tu, kami ronda-ronda la kat Alor Setar. P tengok wayang cita "Aku Tak Bodoh" dengan Din, Nisa, Yum dan Amy...:)


Cite ni aku bagi 3 binatang je....!!! Not bad la....hahaha....

Esok nye kami jalan-jalan lagi. Pusing Kedah p Pantai Merdeka, Tanjung Dawai, pusing Sungai Petani, main boling.....Hahaha....




 Naik bot p Tanjung Dawai dari Pantai Merdeka....

 





4 wasiat:

Anonymous said...

aduh2 best bangat@ asyik jenjalan . aje. heheh

ijatnuar87 said...

hehehe...cam besh jek...ramai yg pegi?

gEnEraL aRe-yiE aL-BaNjaRi said...

helena @ jaa : haha...mst la....jln2 ni pon skali skala je dikala dt kering kontang....hahaha...

gEnEraL aRe-yiE aL-BaNjaRi said...

pokjat : best gak....hahaha....ramai geng2 oum jerk la....kalo dak kte org2 kedah n berhampiran je...aku, nisa n din je yg dr jauh nih....:p

Chelsea Forever...!!!

Chelsea Forever...!!!