Friday, November 19, 2010 | By: gEnEraL aRe-yiE aL-BaNjaRi

Aaaaaaa-Chhhoooooo

Asal balik kampung je aku rasa selseama. Perubahan cuaca nih. x pe, dugaan je semua ni. Keadaan kampung aku ni agak sejuk la berbanding dengan Besut tempat aku merantau. (ye ke) betol la. Hahaha.....So, nak tak nak kene la pergi klinik kan. Ambik ubat, makan ubat, pastu tido walaupon bukannya boleh tido dengan nyenyak. Hehehe....Doakan la aku cepat sihat ea....:)

4 wasiat:

Atiqah said...

cepatla sembuh weh..=)

No name said...

alasan konon - konon dah tak sesuai dok kg tue... hahahaha

mE iS aS said...

besut panas kaaa..lau sy, besut la sejuk..hahaha..get well soon la

gEnEraL aRe-yiE aL-BaNjaRi said...

kiko : thanks ea...:) doa kan aku cepat2 sembuh....

lizzie : smpai ati kte sy g2 ea...kg la jiwa raga ku..hahaha...siyes tmpt ni mmg sejuk....

as : besut bg sy panas sbb sy x kne selsema kat c2...hehe...mkne nye kalo awk kte besut sejuk, maka kubang krian 2 panas la kan....haha...

Chelsea Forever...!!!

Chelsea Forever...!!!