Saturday, November 20, 2010 | By: gEnEraL aRe-yiE aL-BaNjaRi

Hanya Tinggal Kenangan

Setelah 5 tahun setengah bersama, akhirnya semua ini hanya tinggal kenangan buat aku. Inilah hasil 5 tahun setengah aku di bumi Besut yang indah permai. Dari keadaannya yang mempunyai pohon-pohon merendang sehinggalah kepada tanah gersang. (ngada2 nak wat padang golf). Panas tau tak lepas korang wat padang golf tak siap-siap tu.


Barang2 ni baru 7 kotak. Sebelum ni aku dah anta 5 kotak ke umah. Banyakkan..:)


Ini antara barang yang aku tinggalkan kat bilik aku. LCD widescreen 15" je. Jenama Mitsubishi. Sesapa nak ambik la. (macam la kaya sangat) kah3......



Heater ni pun aku tinggalkan gak. Beliau telah berbakti dengan aku selama 4 tahun je. Sebelum kedatangan heater jenama Mitto (cam nama Ietho je cuma die ni putih) ni, aku da lagi satu. Tapi malangnya jodoh kami x panjang sebab beliau telah diculik oleh orang yang berkenan dengannya. (Nama pon pencuri, ne aku tau nama orang tu).

Selain dua barang di atas, aku juga ada meninggalkan CPU 1 unit, katil, bantal 3 biji, cadar, sarung bantal, cermin besar, kerusi, meja, bantal peluk romate aku, karpet dan yang penting sekali saka-saka dan juga toyol-toyol. Penghuni selepas ini tidak perlu risau sebab aku dah pagar bilik tu sebelum aku meninggalkannya. Kami juga siap kemaskan lagi supaya keadaan bilik, eh2 ex-bilik kami umpama hotel 5 bintang.


Inilah ex-bilik aku yang umpama hotel 5 bintang itu...:)

2 wasiat:

ijatnuar87 said...

huhuhu...sedey rasernyer..huhuh

gEnEraL aRe-yiE aL-BaNjaRi said...

knp dikau bersedih pokjat...???

Chelsea Forever...!!!

Chelsea Forever...!!!