Thursday, November 25, 2010 | By: gEnEraL aRe-yiE aL-BaNjaRi

Award Dari Kiko....:)

aku hargai Award dari anda....:)


1) http://www.cikctkikokikilala.blogspot.com/ dimata kalian blog aku ler tu.(sila blogwalking if sudi)
blog yang dibuat secara seronok2 kan....tol x kiko..?? hahaha...

2) nama blog anda dan kenapa letak nama tu.

~sUaKaH iKaM baTakUn~

sebab blog ni blog aku la. lagi pon da makna tersendiri...hehehe


3) nama URL blog anda dan dari mana datangnya idea itu.
http://ayiechelsea.blogspot.com/ 
dari nama aku dan kelab kesayangan aku, Chelsea la...hahaha...

4) apakah method dalam penulisan blog anda.
perkongsian idea, ilmu, pengalaman dan merepek2....

5) apa perasaan anda bila lihat blog orang cantik dan menarik sedangkan blog anda tidak. (kadang-kadang blog sendiri cantik tp.merendahkan diri)
biasa je. tengok blog orang dan cuba explore idea dia dan cantumkan dengan idea tersendiri maka lahirlah blog aku yang aku rasa cantik ini....hahaha....

6) bilakah blog anda diwujudkan.
tahun ni gak. bulan Mei. pas2 tengok la sendiri tarikh nye bile....da tercatat di situ...hehe...

7) siapakah orang yang pertama tahu dan menjadi follower blog anda.
ntah la. sapa yang terawal da gambar 2 die la 1st follower aku....

8) sila tag 5 nama lain untuk menerima award tersebut dan forwardkan syarat-syarat ini.
1) as
2) dyna
3) blue riders
4) cool 
5) sesapa dah tgk wajib ambik la ea...:)

Chelsea Forever...!!!

Chelsea Forever...!!!