Friday, November 12, 2010 | By: gEnEraL aRe-yiE aL-BaNjaRi

Hepi Tua Day Romate.....:)

11.11 ni merupakan besday romate aku....
11.11 bukan bererti die kurus macam nombor 1, tapi die sebaliknya.....tteettt....kih3...
4 tahun aku dok 1 bilik dengan die.....
Lama tau....bukan 4 minit tapi 4 jam....!!!!
Macam2 perkara kami lalui bersama......

Kami saling berbunuhan....
Pertumpahan darah sering berlaku....
Tikam menikam, hiris menghiris, sembelih menyembelih dan lain2....
Silih berganti tangan dan kaki kerana kami sering berperang....
Berapa kali ntah la kami mati hidup semula....
Tetapi kami tidak terpisah dan bertukar romate seperti manusia lain...
INI MENUNJUKKAN KAMI BAHAGIA DAN TABAH MENJALANI HIDUP DI DUNIA BESUT INI.......
(cukup x metafora kat atas 2)

Banyak sangat kami kongsi bersama....
Aku suka romate dengan die....hahaha....

Ingat besday die ni aku nak la wat pembaharuan...
Selalu orang dok baling tepung, telur, budu dan ape2 yg boleh dibaling la....
Tapi aku ingat nak baling bangkai ayam je tapi dah hilang la pulak....kih3....
Gurau2 je la....gila ko nak campak natam 2 kat die....sayang doh kat die....:"> (blushing)
So, sebagai pengganti, aku da dedicate lagu kat die....
Orang2 die gak yang nyanyi....


Hepi Besday Shafizi Suhaimi...
Anda jadilah guru yang baik ye....tau ko baik....
Walaupon anda dimamah anai2 tetapi anda muda lagi....
Aku tau...hehe...



Cam Mission Imposible la plak....kah3...

3 wasiat:

Anonymous said...

hahaha..tharu siot...roomate aku 4 taun ni...jgn risau,tiap2 taun kita akan ada pjumpaan smbil mlancong.taun dpn target kite,pulau pangkor...hahaha.borong ikan kering smbil snorkeling kat sana plak...terbaek!!!


regard,
Shafizi Suhaimi

Qa said...

hahaha..aku gemo bebeno cakap kome mike la ni..suko bebeno cakap peghak nii!!

gEnEraL aRe-yiE aL-BaNjaRi said...

pijie : tiap2 taun kte akn wat g2...walaupon memasing dh da family..kte ttp gak wat...:)

kiko : ko slh komen ko tau x....hahaha...p tgk kat ats la aku nye wasiat...

Chelsea Forever...!!!

Chelsea Forever...!!!