Sunday, November 21, 2010 | By: gEnEraL aRe-yiE aL-BaNjaRi

Kenduri = Makan

Bile orang kata kenduri. Tak kira lah kenduri kahwin ke, tahlil ke, akikah ke, doa selamat ke semuanya diistilahkan kepada makanan.Kecuali kenduri yang selalu setan rempit wat tu. Lagi-lagi waktu cuti sekolah ni, ramai orang nak wat kenduri kahwin. Baru pagi tadi sorang member aku telah selamat........selamat diijabkabulkan bukan selamat dikebumikan ye. Perhatian di situ...kih3....

Tahniah ejai merangkap jiran aku dan member aku. Pasni tak leh lepak-lepak lagi la dengan ko ye......


Kenduri lagi best kalo buat secara gotong-royong dari buat secara cathering....:)


Menu utama mesti daging gulai kawah. Air pulak mesti bagi air sirap. Tak pernah nak bagi chicken chop ke, arnab masak kurma ke. Air pulak tempat aku special skit. Kalo orang 2 berkemampuan mesti ada air cendol. Hehehe....:D


Syarat sah kahwin mesti ada akad nikah. Baru betul. Kahwin suma orang boleh.....


Korang tengok betapa gembiranye mereka menanti malam pertama. Wakakaka.....

8 wasiat:

mE iS aS said...

kenduri setan rempit tu apa ??

gEnEraL aRe-yiE aL-BaNjaRi said...

kang sy cte la ea....haha...sensor di situ...

T@sh Sch@ said...

nice shot! 3rd pic

giler sempoi lah pengantin ...
wish them "selamat pengantin baru" k

me dh lama tak hadiri jemputan kahwin .. sebab me cuma cuti selasa rabu jer ... huhuhu

gEnEraL aRe-yiE aL-BaNjaRi said...

hehe...mmg...tp pic 2 suma ambik kat tenet jer pon....google kan da...utk nilai komersial kan...awk keje pe smpai cuti juz slasa n rabu je 2...??

Haffiz MohdNoor said...

kenduri memang makanlah jawapnyer..hehe singgah sebentar :D

gEnEraL aRe-yiE aL-BaNjaRi said...

hahaha....tau x pe....:D

aimiey lin said...

hihi br tau ley komen kt cni..:) sronok diorg kwen hehe

gEnEraL aRe-yiE aL-BaNjaRi said...

hahaha....xpe2...pasni leh la p komen puas2 kan...:p

kalo dh tau kawin 2 best...awk p la kawin cepat2...hehe...

Chelsea Forever...!!!

Chelsea Forever...!!!