Friday, November 26, 2010 | By: gEnEraL aRe-yiE aL-BaNjaRi

Aku Dalam Dilemma....!!!

Dilemma yang berlaku ini bukan sebarang dilemma yang biasa korang semua hadapi. Sebagai contoh, jika anda diberi 2 pilihan sama ada hidup atau mati, mana 1 yang anda pilih. Sekiranya juga anda diberi pilihan antara kahwin dengan lelaki sotong atau lelaki maskulin (bagi wanita) atau pun wanita hot atau wanita celup (bagi lelaki) mana satu anda pilih.??

Kali ini aku dilemma untuk memilih sama ada terus menggunakan broadband Celcom atau Streamyx TM. Setelah membuat cabutan minda secara tawakkal dan dengan confidentnya aku memilih untuk stop penggunaan celcom broadband. Wakaka...Atas alasan tempat aku tak ada 3G. Guna Streamyx lagi laju pe. Siap kabel LAN ag aku cucuk kat PC aku tanpa ada rasa risau terputus line.

Setelah memutuskan hubungan dengan Celcom broadband (secara sementara je). Penggunaan secara tanpa had dengan Steamyx diteruskan. Tapi malangnya, baru memulakan relationship, Streamyx lak wat hal. Rase sumpahan dan makian terhambur keluar dari segalanya. Geram...Geram....Geram....So..(*&&&*%$.....Aku agak sumpah dari Celcom broadband aku kot yang dilupakan itu. Cuti jap dari online selama 2 ari. Terbantut aku nye barang untuk didownload dan segala bisnes aku. Huh..!!!

Nasib baik da keje lain untuk dibuat. Ingat sementara saja tapi macam berlarutan pulak. Aku terus kol 100 dan sorang awek TM angkat dan kami berbual-bual ilmiah (bukan bual kosong ye). Dia tolong settingkan dari jauh, aku la setting kat sini. Tak kan die nak mai umah p setting PC aku kan. Jauh tu beb....Setelah menggodam selama 1 jam, akhirnya selesai masalah tersebut. Huh....Alhamdulillah...:) Thanks laling...kih3...


Broadband Celcom yang dilupakan buat sementara waktu. Siap frame ag.

Kini beralih kasih kepada Streamyx. Kalau kau buat hal, akan aku ganggu hidup kau. 
(adakah ini suatu ancaman)

Chelsea Forever...!!!

Chelsea Forever...!!!