Sunday, January 2, 2011 | By: gEnEraL aRe-yiE aL-BaNjaRi

Tag HP

Aini bagi tag kat aku. Die paksa aku buat gak. Tag HP. Bukan HP jenama printer tu tapi means handphone. Shortnye HP. Paham tak...!!!! (saja je buat-buat emo)

1)


Ni HP pertama aku. Aku pakai masa aku mula-mula masuk maketeb. Masa zaman sekolah dulu mana la aku rasa nak guna HP nih. Penting sangat ke HP masa sekolah. Nak contect aku guna je burung ke, asap ke, talian tetap ke. Hahaha.... HP ni aku pakai sampai la sekarang...!!!

2)


Yang ni HP kedua aku. Aku beli ni sebab kamera aku rosak. Itu je alasannya. HP ni aku dah pakai selama 5 tahun. Lama kan...:D Orang lain tukar-tukar dah HP diorang tapi aku tukar hausing nye jerk. Jadi la. Pakai selagi elok sebab benda ni keperluan bukan untuk kemewahan. 



8 wasiat:

ijatnuar87 said...

2 jek ek...bagus btol ko ayie,hehehe

gEnEraL aRe-yiE aL-BaNjaRi said...

2 je la pokjat....aku bkn boros pon...yg byk ni hausing hp....haha...tiap taun tukar2....:p

ijatnuar87 said...

http://sectionsubzero.blogspot.com/2011/01/izamir-ridzwan-pendrive-giveaway.html

anda ditag,hehehe...

ijatnuar87 said...

hehehe...xper la kan,tukar housing jek,braper la sangat...pttnyer ko masukkan skali housing ko dlm entri nih,hehehe

gEnEraL aRe-yiE aL-BaNjaRi said...

baik pokjat...dah siap dh...hehe...

gEnEraL aRe-yiE aL-BaNjaRi said...

kalo da tag pasal housing HP...menang kat aku le....dpt elaun tukar housing....kih3....

ijatnuar87 said...

heheheh...housing senang tukar xper....

gEnEraL aRe-yiE aL-BaNjaRi said...

btol 2 jat....jimat duit....pas2 x da la membazir....elok ag wat pe tukar2 kan....hehe...

Chelsea Forever...!!!

Chelsea Forever...!!!