Saturday, January 1, 2011 | By: gEnEraL aRe-yiE aL-BaNjaRi

Tahun 2011 Dan Bakal Hasil Karyanya

Dengan lafaz


kita dah masuk ke tahun 2011.


Sepanjang aku hidup, sudah 69 kali aku menyambut tahun baru. Banyak kan. Haha... Umur aku baru je 23 tahun tapi sudah 69 kali aku menyambut tahun baru. Antaranya ialah Maal Hijrah, Tahun Baru Masihi dan Tahun Baru Cina (kalender Cina)

Diharapkan pada sambutan tahun baru kali ini, bilangan populasi penduduk Malaysia tidak akan bertambah secara haram dan mendadak seperti tahun-tahun sebelum ini. Sebabnya tiap kali sambutan tahun baru, hasilnya akan terbit 9 bulan akan datang. Kalau awal pon 8 bulan akan datang la. 


Tengok tu statistik taun lepas. Selangor dan Johor menjuarai carta. Tapi aku rasa negeri tu kat atas sebab ramai gak orang luar yang datang melancong kat situ. Tak pasti dari mana datangnya. 

Selalunya hasil-hasil karya ini ditinggalkan begitu sahaja.


Tengah sedap-sedap teran nak berak. Terkeluar taik besar. Hasil karya yang cantik. Waahh....:D


Yang ni plak tengah berlari kot. Habis tercicir hasil karya mereka. Cuba korang teka. Lelaki ke perempuan...???

Zalim sungguh manusia sekarang. Buat sedap. Dah dapat hasil buang rata-rata.


Agaknya kene ada tempat khas macam ni baru la tak bersepah-sepah kot hasil karya haram diorang tu. 


Oleh itu sedarlah wahai rakyat jelata Malaysia sekalian. Sesungguhnya bayi-bayi hasil karya anda tidak bersalah, yang bersalah anda yang membuatnya secara haram. Mereka tidak berdosa. 

Jangan biarkan mereka menjadi mangsa kezaliman anda......!!!!!



2 wasiat:

hurin_nurain said...

manusia skrg nie da xde ati perut,snggup bunuh nyawa yg xbersalah..huhuhu

gEnEraL aRe-yiE aL-BaNjaRi said...

huhu...nak wat cm na...dunia zaman skang kan...

Chelsea Forever...!!!

Chelsea Forever...!!!