Tuesday, January 4, 2011 | By: gEnEraL aRe-yiE aL-BaNjaRi

Yyeeaa.....Dah Posting

Hari yang ditunggu-tunggu telah tiba. Setelah belajar selama 5 tahun setengah di IPG (Institut Penjara Guru). Masa muda dihabiskan dengan pengisian-pengisian ilmu yang menfaat tanpa dibazirkan seperti remaja-remaja lain. Ceewaaahh... Hari pertama sekolah dinantikan. Buku pon dah dapat dah. Hehehe.... Aku memulakan langkah sebagai guru permulaan......


Buku RPH dah sedia dah....:D


Ni la waktu permulaan sekolah....Hehehe...

Namun semua itu hanya angan-angan sahaja. Buat masa ini masih belum lagi mendapat apa-apa berita. Macam-macam versi aku dapat pasal posting ni. 






Haa..yang di atas tu sumber-sumber budak-budak yang ada kabel dan wyless. Kita tengok link ni pulak... 

-->> Klik sini <<---

Kenapalah diorang tak nak bagi tau awal-awal. Senang la aku p cari kerja dulu. Last-last keje aku wat menda ni la....


8 wasiat:

ku izzati said...

owh..tunggu posting rupanye..

gEnEraL aRe-yiE aL-BaNjaRi said...

iye la...tggu anggur berbuah...:p

Dyaz Hererra said...

apakah nasib kami yg blom lpas ni nti..hurm...

gEnEraL aRe-yiE aL-BaNjaRi said...

korg lmbt lg....abis2 pon korg nnt mst dh tau dh sbb ktrg dh setel kan dulu....huhu...

ijatnuar87 said...

huhuhu...tau xper..hancur relai harapanku...

gEnEraL aRe-yiE aL-BaNjaRi said...

xpe jat....kte menanti dan terus menanti je la....huhu...

princess laila said...

haha. weh. saba ek! wish u luck lah!
moga batch kome cepat posting! kitorang sume doakan yang terbaek tok senior2 :)

gEnEraL aRe-yiE aL-BaNjaRi said...

thanks laila...:) hrap kome pon sme gak la...dok mktb jgn nakal2...hihi...

Chelsea Forever...!!!

Chelsea Forever...!!!